7 november 2011

Tavelvägg

Under uppbyggnad

På en förut tom vägg vid arbetsplatsen har jag satt ramar, utan glas och bakstycke, direkt på väggen.
Där samlar jag sånt som jag tycker om nu. En annan dag kan det vara andra saker i dem.
Gillar just nu att innehållet har en svart-brun färgskala. Samma som tavlorna som står på golvet. (ser ni mina tovade hjärtan? Hjärtformen kommer igen på fler ställen här hemma och även i tavlorna jag lottar ut!)

Golvtavlorna döljer fula sladdar och kontakter- varför kan inte allt vara trådlöst?

Jag tror att det är en framtidsvision; all elektronik är trådlös och styrs med fjärrkontroller via en gömd central! Vore fint, eller hur?

4 kommentarer:

  1. Det är väl vår, inredningsnördarnas, dröm att det blir trådlöst, alltihop.. SÅ skönt det hade varit :)

    Jättefin tavelvägg du pusslat ihop.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lena du har vunnit hos mej ! Kan du maila mej din adress !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt, jag tycker det kan vara svårt att få till en tavelvägg. Men du har lyckats så bra, mina blir alltid så röriga på något sätt.
    Mina betongskivor blev hyfsade men jag har gjort ett par till för att kolla om de blir bättre..

    kramen

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Kul att kunna byta lätt och smidigt när man känner för det.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...