12 december 2011

Lycka!

Kvällen är sen och jag får en kommentar på ett inlägg från Lotta. Jag har läst hennes blogg i kväll men missat nyheten:
Jag vann "Cold Feet - The complete box Season 1-5" .
Följde denna underbara serie då för länge sedan, maken och jag såg (nästan) vartenda avsnitt men jag missade sista! Så frustrerande och trist! Här hade vi följt dessa människors öden och äventyr och så får jag inte se hur det slutar. Nu ska jag få se!

Och jag är sååå glad för detta!

Lottas blogg Min Plats i Solen hittar du om du klickar på bloggnamnet!




8 kommentarer:

  1. Så roligt att vinna!!
    Vilket fint fynd du gjort! Jag gillar också silverfat =) Jag ska ta en tur till loppisen i morrn igen, jag fyndade ju så himla fint sist jag var där.
    Vet inte om jag har mer plats, men det skadar inte att titta lite.
    Ha en fin dag och grattis till vinsten, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten och vad fint det blev med köksön som du fixade i ett nafs ;) Ljust och fräscht. Kanske köks-bänkskivorna kan matcha kaklet i någon grå färg så det inte blir för mycket vitt - då får du ha solbrillorna på inomhus ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Jag såg inne hos Lotta att det var du som vann, grattis!

    Lussekram

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis!!

    Toppenvinst, missade tyvärr den utlottningen :(
    Följde också denna helt underbart härliga serie.
    Hoppas du njuter i mellandagarna av ledigt, god mat o denna box :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten!
    Ingen serie jag har sett här i Tyskland, men den kanske kommer så småningom
    Kram

    SvaraRadera
  6. Serien följde jag också.Riktigt bra!!! kram *piah*

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...