2 maj 2012

Grönska i London




 Ser du Kejsarkronan?

Kornettblomma, Streptocarpus, i  en blomlåda på ett räcke!


Jag upplever att London är grönare än min stad, Stockholm. Överallt, på de mest oväntade ställen, finns små planteringar och varje hus smyckas med balkonglådor fyllda med fint och även med sådant vi bara kan ha inne i våra fönster som kornettblomman.

Nu är det onsdag och jobb igen. Jag känner mej tveeggad, det är helt underbart att åka på semester några dagar, men också härligt att vara hemma igen och ha vanlig vardag. Denna vardag ska jag till skogen med barnen igen, det blir säkert bra!







Titta in på min andra blogg så får du se en häftig tunnelbanestation i London

1 kommentar:

  1. Men härligt att se att det finns hopp då!
    London är något grönare än Hälsingland.
    Här blir jag inte klok på vädret. Ledig 3 dagar nu och ska tydligen få umgås med snö imorgonbitti.

    Får återvända hit och njuta!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...