19 september 2012

Granit

Koffertar i plåt

Plåtburkar

Så underbart det är att jobba igen! Jag som jobbar på världens bästa förskola.
Mottagandet barnen gav gjorde mej både tårögd och glad. Håll alla tummar för att jag bara behöver vara hemma på helgerna nu.

Innan jag åkte hem tog jag en promenad på stan och jag stannade till vid Granit. Sååå mycket snyggt de fått in nu. Och gillar man industristilen och planerar ett nytt kök vill man ju bara handla. Lampor, förvaring, hängare, plåtstegar...

Jag tycker det är så pinsamt att gå i en butik och "smygfota" att jag inte fick fler bilder än dessa, men nu planerar jag att gå tillbaka i morgon och be om lov att ta bilder så kanske jag kan visa er allt fint jag bara måste ha!


7 kommentarer:

  1. Jag fixar inte heller att fota utan lov, jag känner mig som en skurk..
    Men en sak är säker, så fort jag blir bättre från förkylningen ska jag till Granit!

    kram

    SvaraRadera
  2. Mm, de har mycket fint på Granit. Köpte vår nya brödlåda hos dem nyligen. :)

    Jag kan inte heller smygfotografera. Svårt med en stor kamera också (jag har ingen bra kamera i min mobil). Så jag brukar fråga om jag får lov att fotografera (som t.ex. nu i mitt senaste inlägg från Höganäs). Då blir ju dessutom oftast bilderna bättre då man inte behöver "sressfotografera". :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag hade Granit på närmare håll... snyft... Sååååå mycket fint!!!!

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också det är pinsamt att fota. Dessutom undrar jag alltid om dem som ser mig förstår att jag bloggar.

    Hopas du får vara frisk nu!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fina bilder. Skulle gärna vilja se mer så kul om du går dit igen.
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  6. Jag är så sur att Granit flyttat från Norrland. Närmsta butik låg i SUndsvall men den har dom flyttat på. Buhuu!
    Dom har ju så mycket fint!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej, hej!

    Vi kommer öppna webbutik i slutet november med leverans i Sverige.

    Ha en fin kväll!
    /Granit

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...