23 december 2013

Från Mej till Er!


Ett litet smakprov såhär dagen före?

Jag bjuder på lchf-snickers, Rocky Road, lchf-rocky, polkaknäck, choklad med nötter och lakrits, saltknapp, saffransknapp och lchf- Mozart.

Ja, i år blev det ingen kola eller knäck kokta eftersom familjen inte är särskilt förtjusta i det och jag har ju slutat äta socker så de är inget för mej heller. Det enda jag inte äter av godisbordet är Rocky Road, men jag har min egna variant.

Nu väntar en jul- och nyårshelg med släkt och vänner och därefter ska jag gå igenom mina sommarkläder som ska packas ner inför resa till solen. De ska tvättas upp och jag måste också kolla vad som passar. Några kilon har jag förlorat sedan i somras...

Vi hörs igen när jag kommit hem, de som vill följa med mej på resan kan gå in på Instagram.

Ha det riktigt bra nu, allihop!

Kramar / Lena

6 kommentarer:

  1. En resa till solen vore inte dumt. Här har de lovat storm till julafton.
    Önskar dig en bra resa och en riktigt god jul!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut!
    Önskar dig och familjen sköna juldagar och hoppas din resa blir underbar.

    Kram och God Jul!

    SvaraRadera
  3. Mmm, så mycket gott!
    Önskar dig en riktigt GOD JUL!
    Kram Irene

    SvaraRadera
  4. Julgodis... mmmmm! En riktigt go fortsättning önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Go' fortsättning och ha en helt underbar resa, att åka iväg själv någon gång skulle jag också vilja göra - gud vilken avkoppling <3

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. God fortsättning! Så gott!
    Jag hänger med dig på resan! (på Instagram)

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...