30 december 2013

Nyår? Nä, det är väl vår?




Inte kan man tro att det är den näst sista dagen på året!

Här har det idag lyst en strålande sol från en klarblå himmel på oss, fåglar kvittrar och det känns som vår i luften!

Jag gillar ju vintern och hade tänkt köpa löparskidor så jag kunde hänga med maken ut i spåren, men nu känns det som om det kan få vara såhär, har inte snön och kylan kommit än kan det vara.
Nu är det bara några dagar kvar innan jag åker till värme och jag längtar, men innan dess ska vi fira nyår hos goda vänner.

Ha nu ett gott slut på det gamla året och ett gott nytt!

Kramar/ Lena



1 kommentar:

  1. Hej Lena!

    Jag hoppas allt är bra med dig och de dina och att det nya året har börjat på allra bästa sätt? Jag saknar dig här i bloggvärlden. Dina vackra bilder och ord. Men jag hoppas att du har det riktigt, riktigt gott och njuter av en fin januarihelg.♥

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...