8 april 2011

Ljusrosa!


Jag tycker INTE om ljusrosa!

Trodde jag. Ända till jag råkade köpa dessa tulpaner för några dagar sedan.

Så ljuvligt vackra även nu när de har sina sista dagar hos mej. Ett extra plus är att bladen skött sej fint, de är fortfarande gröna och krispiga!

Vi har haft en konstig vecka hemma hos oss, maken i Skottland, dottern och jag sjuka sedan i onsdags och den där härliga" Nu är det Fredag"- känslan infinner sig inte riktigt!

Måste ta mej ut för att handla idag, kanske kan jag få med mej vita liljor att sätta i Sahlinvasen!
Jag tycker att växter och blommor är otroligt viktiga för trivseln i ett hem och måste omge mej med det!

Nu önskar jag er alla en Härlig Fortsättning på Fredagen, och vill passa på att tacka för alla fina kommentarer. Med dem blir bloggandet lite roligare!

Lena

1 kommentar:

  1. Ljusrosa tulpaner är finfint :)

    Hoppas den mysiga fredagskänslan infinner sej och att hela helgen blir riktigt mysig :)
    Vita liljor kanske hjälper till på traven :D

    Ha det så härligt!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...