3 oktober 2011

Mera Prärieklockor och tjuvtitt!



Gillar dem mycket, prärieklockorna! Och så brukar de hålla länge!

Om du tittar noga kan du se mitt påbörjade arbetsplatsprojekt. Den är redan nu i gång, men en hel del återstår innan jag är klar. Jag måste nog måla hyllan vit, alternativt sätta på dörrar.
Dörrar känns lite tråkigt, jag vill kunna se mitt "pysselmaterial" för att få inspiration, samtidigt som det kan vara skönt att slippa visa det när vi har vänner här!
Kanske kan rullgardiner fästade i taket funka?Eller tyg att dra för?

Tål att funderas vidare över, nu ska jag spackla igen hål så jag kan snygga till väggen där det tidigare suttit hyllor.

Måndagskramar



4 kommentarer:

  1. Vet inte hur vintage du är men varför inte ett par snygga fönster? Liksom dörrar men ändå inte..
    Snyggt är det iaf än så länge!

    kram

    SvaraRadera
  2. Kikar in här för första gången och gillar det jag ser. Härlig blogg! Hit återkommer jag gärna!

    SvaraRadera
  3. Om du målar hyllorna vita och har snygg förvaring kan jag tycka det är jättesnyggt att ha framme. Men det är även snyggt med ett par tjocka vita gardiner med ringar, fästa i en stålvajer från Ikea att kunna dra för om man vill. Under tiden hänger de snyggt mot väggen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Ett fint draperi lanske som både kan vara för och undanhängt!!
    Härlligt med en egen hörna!!
    Det är ju som sagt en inspiration att SE pysslet och bli lite sugen när man har vägen förbi.
    jag har krismöte i min hörna.. den växer sig för stor och jag vet inte vart den ska ta vägen snart.. klurigheter pågår!
    Kram!!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...