28 december 2011

Dags för nyinköp?

Så visset

Hoppsan, har haft lite dålig koll på mina julgrupper och totalt missat att hyacinterna vissnat!

Idag tog vi en tur in till stan igen för att fortsätta jakten på reakläder. Jag hittade en svart tunika som jag kanske ska ha på nyår. Jag fyndade också en snygg vinterjacka till dottern och hon köpte en nyårsblus till sig själv.

Det var galet mycket folk i stan och helt utmattad efter några timmar i kaoset glömde jag totalt bort att jag skulle ersätta de trötta hyacinterna med nya. Så kan det gå!

Som tur är är det en dag i morgon också, en dag som jag nog enbart ska ägna hemmet och en tur till till blomsterhandlaren alltså!
(Så är det gymdag oxå förstås!)

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...