28 december 2011

Onsdag


Ännu står det där, befolkat av tomtar och med belysning!

Återigen en skön ledig dag för dottern och mej. Maken är tillbaka på arbetet några dagar, innan nyår och mer ledighet väntar.
Solen skiner från en molnfri himmel igen och jag tror jag måste ut och titta närmare på den.

Hos oss är det fortfarande jul och kommer vara det fram till 13 januari- tjugondag knut, ni vet! För lika traditionell med NÄR jag plockar in julen, lika traditionell är jag när den ska UT!

Hur gör du?

Nu planeras för Nyårsfest hos vänner. Jag har fått uppdraget att göra efterrätt till 11 personer och funderar på en traditionell pannacotta, men det kanske är någon som har ett bättre förslag...

Ha det fint, ni fina!


2 kommentarer:

  1. Hejsan! Jo, jag vill nog också vara så där traditionsenlig, så julen åker nog ut då... I år blev det inte så mycket av den varan, laddar för nästa år istället =)
    Nu blickar vi framåt, härligt att ha träningsmöjlighet så nära! Ja, nu håller vi ögonen på dig, hihi.

    Ha en riktigt god fortsättning, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Här åker julen ut efter trettonhelgen. Då har jag fyllt år och det har alltid betytt att julen är slut.

    Till nyår ska vi göra förrätt till 20 personer. Det blir räktorn rullade i ostbågar.
    Pannacotta är alltid gott tycker jag men även mousse av olika slag slinker lätt ner.

    Kram!
    Ps. Här har vi gråväder idag.

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...