1 september 2012

Inspiration eller Att bli glad

Agnes gamla leksak

Ni som följt mej ett tag vet att jag imponeras av det oväntade i inredning och jag gör allt för att härmas!

Häromdagen hittade jag en gammal leksak som Agnes fick på sin ettårsdag (och aldrig lekt särskilt mycket med) .
En leksak som jag tror vi vuxna kan gilla, men som är alldeles för blek och otydlig för små barn (ni vet väl att deras ögon mest attraheras av färgerna svart/vitt/ rött eller gult i kombination?).

Nu står den här fina kaninen i vårt vardagsrum och är en sån där "oväntad" detalj! Som jag blir glad av!

Har du något hos dej som du blir som särskilt glad av?


3 kommentarer:

  1. Äntligen fungerar mitt internet igen och jag kan surfa runt på alla fina bloggar! Vilken vacker och söt leksak! Perfekt som inredningsdetalj!

    Jag gillar också att inreda med personliga prylar!

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kanin! Oväntat grej jag blir glad över...hm... Behöver nog fundera lite på den.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...